Beste vrijwilligers en sponsors.
 
De afgelopen tijd hebben wij u via de mail en in de media geïnformeerd over de veranderingen in de organisatie van de boekenmarkt. Naar aanleiding hiervan zijn bij ons nogal wat vragen binnengekomen. We hopen u met deze nieuwsbrief nog beter te informeren en wat misverstanden weg te nemen.
Wij hebben de organisatie van de boekenmarkt grotendeels uit handen gegeven aan een nieuwe werkgroep, met leden van verschillende ouderen- en jongerenorganisaties.

De stichting Raducaneni krijgt daarom in het vervolg niet meer de gehele opbrengst, maar 20% van het totaal.
De andere 80% komt ten goede aan de andere organiserende partijen.
 
Het misverstand is ontstaan, doordat sommige sponsors denken dat de giften, die ze nu op onze bankrekening storten, of contant aan onze penningmeester geven, ook gedeeld worden.
Dit is absoluut niet het geval en we melden u daarom bij deze nogmaals dat al deze giften voor 100% voor onze stichting zijn en dus ook voor 100% naar de kinderen en studenten in Raducaneni gaan. Alleen de opbrengst van de boekenmarkt wordt gedeeld.
 
We hopen dan ook dat u ons wilt blijven steunen met een geldbedrag, klein of groot.  Juist nu hebben we u extra hard nodig om ons werk in Raducaneni voort te kunnen zetten.  Onderaan deze mail vindt u het banknummer.
Tijdens de komende boekenmarkt in mei, zullen we met een stand op deze markt staan, en u daar ook nog persoonlijk informeren over hoe u ons kunt steunen.  Bovendien laten we daar beelden en films zien over de toestand in Raducaneni. Uw bezoek wordt zeer op prijs gesteld.  De entree is vrij!
Voor meer informatie over de komende boekenmarkt mag ik u verwijzen naar de speciale website die is ontwikkeld:   www.boekenmarktopmeer.nl   maar ook op onze site: www.raducaneni.nl  vindt u informatie en een link naar de boekenmarkt.
De openingstijden die eerder waren aangekondigd zijn veranderd:
Vrijdag   5 mei:  9.00 tot 16.00 uur.
Zaterdag  6 mei: 9.00 tot 21.00 uur met vanaf 19.00 uur groot boekenbal !
Zondag  7 mei:  9.00 tot 14.00 uur.
De locatie is:   Sporthal de Weyver, Hoogwoud.
 
De nieuwe organisatie kan nog wel wat hulp gebruiken, dus als u zich wilt inzetten voor al deze goede doelen, doen we graag een beroep op u.  U kunt zich opgeven bij Truus de Heer, Slotweg 33,  of een mailtje naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Mocht u nog vragen hebben kunt u natuurlijk altijd een mailtje sturen naar ons nieuwe mailadres:
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.    
 
Namens de stichting,  vriendelijke groeten van Anita Appel.
 
U kunt doneren op banknummer NL 81 RABO 030 43 09 907

De Stichting

  • De Stichting Straatkinderen Raducaneni is een ANBI: Algemeen Nut Beogende Instelling. Als u geld doneert aan een ANBI kunt u dit bedrag bij belastingaangifte aftrekken van uw inkomen. RSIN 813905473
  • De stichting is opgericht op 20 oktober 2004 door Arie en Willemien Bouma-Beerepoot.
  • Er is geen beloningsbeleid. Alle inkomsten komen ten goede aan de jeugd in Raducaneni.
  • De Stichting bevordert het onderwijs voor kansarme kinderen in het dorp Raducaneni.

Lees hier meer over de stichting...

JSN Decor template designed by JoomlaShine.com